Trevlig Valborg!

http://iloapp.toppfitness.se/blog/blogg?ShowFile&image=1241080697.jpg

Dagens video...

...blir: Och dagens kompis blir som alltid: Nessie! (Fast vi sågs senast i fredags…)

Sällskapsspel

Jag tycker det är jättekul. Speciellt när man är många! SysterIda visade oss ett spel som heter Bohnanza. Hon tyckte det var jättekul! Men i alla fall jag tyckte att det lät lite konstigt när hon berättade att det handlar om att köpa, så och sälja bönor… Men vi spelade och det var jätteroligt! Jag vinner varje gång ;)


Vi kör alltid spel på Gotland, t ex Yatzy och Med andra ord.

Kram //❤Maja❤

Tkeh.blogg.se

Ja, om ni inte redan har varit inne där, så gå in där nu!!!!!!

Kram// ❤Maja❤
http://tkeh.blogg.se/images/2010/kfrtgk_85613159.jpg

Påsk!

Tjenatjena!
Idag är det påskafton, och jag är PROPPMÄTT. Jag har ätit hur mycket som helst!

Dagen började med att jag letade reda på ett fint påskägg. Vi var hemma ett tag, men sedan gick vi ut på promenad i den varma solen och jag såg (och tog kort på, jag ska lägga in det någon dag) vårens första blåsippor! Jag blev jätteglad.

På eftermiddagen kom systerAmanda och mormor, och vi började äta påskmiddag med lite egengjord sill och ägg… Sedan åt vi lax med klyftpotatis, och efter det en jättefin tårta som jag och mammaLotta gjorde! Sen har jag ju ätit godis också, och nu orkar jag inte ens en smula till. En bra påskafton helt enkelt.

Dagens bild:
Hehe, när jag och familjen var på Eskilstuna zoo så skulle jag och Lotta åka :) Det var jätteroligt!

Ja, det var väl allt för idag! Kramkram //❤Maja❤

RSS 2.0