Im so sorry

Asså, jag är så otroligt ledsen över att jag inte har skrivit. Jag har ju knappt skrivit något det här året!!! Men det beror dels på att pappaPelle har ett jobb vid datorn, så han måste sitta där hela dagarna typ…  Så jag har inte kunnat göra något alls. Men nu är det i alla fall december, och bara (snart) 15 DAGAR TILL JULAFTON!!!!! Jag är så himla glad. Det ska bli så otroligt kul! Jag gör alla presenter själv, så det blir ju lite jobb. Men det är roligt!
Jag älskar när man kommer upp på julaftonsmorgonen, och ser granen lysa i vargadsrummet. Hela lägenheten luktar liksom… Jul! Vi öppnar alltid våra presenter på morgonen, hela familjen. Sen har man en hel dag på sig att äta jättegod mat, och titta på sina nya grejer! PÅ kvällen åker vi (oftast) till mormor och morfar, för att fira jul med den delen av släkten.

In so sorry Nessie att jag skriver om julen… Jag vet att du inte är världens största fan av julen… ;) Men jag kan inte vänta!!!!! Den här bilden är till dig:
I hate Christmas - Santa Ball
Den här är till mig:
I [heart] Christmas - Santa BallMen vi tycker ju om varandra iallafall, eller hur?! ♥
Nu ska jag gå och äta lite tacos! På en vanlig sketen onsdag, men lite lyx måste man ha ;)

Kramkram//

RSS 2.0