"Citat"…

"Av alla organ är tungan det mest häpnadsväckande. Ty vi använder den både när vi smakar det ljuvaste vin och det bittraste gift, sålunda talar vi både ljuva och beska ord med samma tunga". -Kyrkogårdsboken

//❤Maja❤

En liten lek…

Jag har kommit på en lek! Har inget bättre att göra.

Regler: jag kommer lägga upp två bilder, t ex: eller Då kan du kommentera och skriva vad jag gillar bäst! Okej, här kommer det:

eller ?

eller ?

eller ?

eller ?

eller ?

eller ?

eller ?

eller ?

Kram// ❤Maja❤

Skrolla ner

Skrolla ner om du vill byta t.e.x arkiv, för våran meny(typ) har bangat ur;P

M&M


Klicka F5

Klicka F5 nu!!!!
Gör det bara;P
Kramkram
M&M

Hej

Ska se Marie Antoniette nu see you tomorrow i hope<33

Hemma igen!

Hejhopp!
Nu är jag hemma från Grekland. Det har varit helt fantastiskt, och jag ska lägga upp bilder så snart jag kan.

Kram//❤Maja❤

Hej♥

Hejsan;D
Maja är kungen på den här bloggen, uppdaterar jätte ofta medans jag är så självisk och bara skriver på min egna blogg...
Men nu är jag hos farmor, gör typ inte så mkt, men;)
Mamma och Per är i Tyskland och kommer nog hem snart, då ska jag vara lite med dem!
Okej, vi syns någon annan gång<3
Love you Maja!!!

M&M forever♥


?

Här är lite gjejer, och jag undrar om ni skulle tycka om det eller inte:

Själv tycker jag det här låter ganska äckligt… Det är floats, alltså drinkar med glass, läsk och lite grädde på toppen :O
Sparrissoppa med capuccinoskum… Sparrissoppa är ju jättegott, men med skummad mjölk på… Jag tycker det låter lite mystiskt…

Aja, kramkram //❤Maja❤

Oj, juste! Höll på att glömma: tack för alla kommentarer. Vi blir jätteglada!

En underbar helg

Hejhopp rabarberknopp!
Nu är det ju Kristi Himmelfärd, och det har varit (och är) en underbar helg.
I onsdags sov jag över hos Nessie, och jag var med henne nästan hela torsdagen. Vi gick b la en lååååång promenad och plockade körsbärsblommor.
På fredagen så gjorde jag och mammaLotta nästan ingenting. Vi såg på Harry Potter och Halvblodsprinsen, läste lite mm. Och idag ska jag sova över hos systerIda! En jättebra helg alltså!

Dagens låt får bli All star med Smash mouth.



Ha det bra! Kram// ❤Maja❤

Världens bästa är:



Sova över hos Nessie <3

Idag ska jag sova över hos Nessie!!
Både mammaLotta och pappaPelle ska bort, och äver systerIda och systerAmanda. Så jag ska sova hos Nessie :) Det ska bli  riktigt kul! Och det är ju skönt med Kristi Himmelfärd, för nu är vi lediga torsdag, fredag, lördag och söndag.
http://duvetintee.blogg.se/images/2009/sova_63386156.jpgJag och Nessie :)
Kram// ❤Maja❤

Brisingr

Hejhopp rabarberknopp!

Har precis läst ut en bok: Brisingr. Den var asbra!!! Men man måste först läsa Eragon och Den äldste för att förstå vad som händer ;) Är skrivna av Christopfer Paolini

http://3.bp.blogspot.com/_SO8K8wRYvT8/SWt1B6HOEiI/AAAAAAAAAGM/WNioyfdsCtM/s400/eragon3.JPG

Byebye äppelpaj! // ❤Maja❤

Dumma askmoln!!

Dumma askmoln från Island!

Pga askmolnet kanske, kanske vi inte kan åka till Grekland!
Pga askmolnet förlorar massor med människor sina jobb i andra länder, iaf i Kenya…
Finns det något bra med askmolnet? Jag hoppas verkligen att det försvinner innan nästa onsdag.

//❤Maja❤

:)




❤Nessie&Maja❤ (Visste inte vad jag skulle ha för rubrik)

Hejhopp rabarberknopp!








(Det tar lite tid för det att ladda)
Det här hittade jag på en sida.  Coolt va?
Dagens låt får bli Poetry in Motion av Johnny Tillotson
.


Igår kväll var farmor här. Det var jättetrevligt! Hon hade med sig massor med foton, för hon skulle göra ett fotoalbum till sin syster. Det var svartvita bilder från när farmor och hennes syskon växte upp! Det var jätteroligt att se. Mycket såg så annorlunda ut, men mycket var också likt.

Kramkram// ❤Maja❤




Lite chaite med varm vispad mjölk:)

bild003 (MMS)

Lite chaite med varm vispad mjölk:)


Det kanske inte ser så gott ut, men mina u...

bild002 (MMS)

Det kanske inte ser så gott ut, men mina underbara systrar visade mig och det var faktiskt gott!


...

Jordgubbar! Visst ser det gott ut? Nu blev jag väldigt sugen…

Dagens låt: Jag vet inte riktigt, kanske Sugar, sugar eller Dancing with myself ;)

Kramkram// ❤Maja❤

Nessie här<3

Hej det var länge sedan:/

Men om ni har spotify sök då på The Carnivales, min bonus brors band, jätte bra, en av min favorit låtar: Love apart<3

 


RSS 2.0