Vad I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!

(jag är skitsur som ni ser)

Va fan är det för jäklans fel med den där j**** menyn som hela tiden krånglar????????????????????

Jag har för i helskota försökt med allt ju f*** off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt för alla dumma svordommar men jag är pissarg:(
Menyhelvete!!!!!
Jag har iaf lagt till ett mejlformulär längst ner där den där äckliga menyn ligger


Träffat Maya<3

Jag får kalla dig Maya va?
Säg till annars!
Idag har jag träffat min lilla Majsish<3
Såhär såg hon ut idag:

Söt som vanligt!                                                                             


Sommarlov 2010

Hejhopp!

Nu är jag tillbaka. Eller, jag har varit hemma i en vecka, men jag har inte hunnit skriva.
Jag var så ledsen när vi åkte hem från Gotland, och jag saknra det ju fortfarande jättemycket. Men det är kul med nya saker i skolan, och träffa personer och Moiiis <3 :) Och nu ska jag försöka skriva lite mer, det är ju inte så roligt att skriva på sommarlovet… Men här kommer i alla fall en liiiiten lista på sommarlovet 2010 (bara lovet, för sommaren är ju inte slut än! Eller hur??)
Jag har:
  • läst 6 böcker (2177 sidor totalt!!)
  • varit i Lummerlundagrottorna
  • skrattat
  • spelat Bohnanza
  • tittat på många filmer (när det regnade)
  • ramlat ur hängmattan
  • träffat en ny person
  • åkt motorcykel
  • varit med min fina familj (ink. katterna Lukas och Molly, och hunden Tyson)
  • plockat salmbär
  • varit i Dalarna
  • BADAT!
  • varit på medeltidsveckan i Visby, och sålt kringlor
  • varit på Slite loppmarknad (och en hel del andra loppisar)
  • varit på Fårö, och vid Asunden
och mycket, mycket mer. Fast vissa saker, som man själv tycker är VÄLDIGT viktiga, tycker andra är aptrista. Så jag ska inte skriva ner det.


Bilder kommer snart, det går typ inte att ladda in… Jag ska fixa det.

Godnatt! Kram//
Maja❤










Ny fråga:

Från mysan!!!

va är erat läsarrekord?? :)


Svar: Något med 40 tror jag… Men det ska bli mer!!!!! :D

RSS 2.0