GLAD SOMMAR ALLA!!!!

Hej alla jag är en bajskorv och Maja är som sagt kungen på bajshögen, hahaXP

Vad jag är tramsig...

Men jag hoppas ni haft bra sommar men den är väl inte slut för någon av er???
Källa


Oj…

Hehe, råkade trycka på en knapp…

Huvudet fullt

Jag har huvudet fullt av ideér HELA tiden. Sagor, romaner, historier, noveller, manus… Får börja skriva ner allt snart.
I morgon åker jag, pappaPelle och farmor till Dalarna! Det ska bli jättekul, även om jag och pappaPelle bara stannar tills på måndag.




http://sweden.servas.org/dalahast.jpg
Och på tisdag blir det GOTLAND!!! ♥♥♥ Är där hela långa sommaren :)
Idag var jag och pappaPelle och fiskade. Vi hade lite tur; fyra rätt små aborrar! Och sedan en hel del mörtar, men vi slängde i dem i vattnet igen.

Aja, nu ska jag titta på Avatar :) Love u Nessie<33

Kram// ❤Maja❤

:D

Adopt a pixel @ CarrielynnesWorld.com!

RSS 2.0