1 år!

Jippie! Nu, idag, har jag och underbara Nessie haft den här bloggen i ett helt år!
http://4.bp.blogspot.com/_nOr2_UO8mlw/TIQkhfOQIII/AAAAAAAAAFc/sI7VyvN2EwU/s1600/426_HappyBirthdayCake.jpg Det känns ganska konstigt, för det var ett helt år sedan Nessie kom till mig och frågade om vi skulle göra en egen blogg. Tänk vad mycket som har hänt sen dess! Vi har ju inte skrivit sådär jättemycket, men Nessie har ju en egen fin blogg (bloodi.blogg.se) och jag har väl inte hunnit... Men jag har faktiskt tänkt att snart starta om på nytt, och börja skriva igen!!!!!
Här är vårat första inlägg:

Välkomen till vår blogg!

Välkommen till våran blogg:)
Den kommer handla om: Allt och lite till ;P
Det betyder: Intressen, boktips, filmtips, dagens(typ dagens citat eller dagens bild, fattar ni?)
http://4.bp.blogspot.com/_OqcQEFgPwF4/SXYmkJXX5TI/AAAAAAAABF8/qc7WaQqbtvs/s400/miranda_nallar_vnner.gif
//M&M


2011!

Jaa, nu är det ett nytt år. Kul! För snart är det vår! Men det är tråkigt att julen är slut… :'( Men det har varit roligt!

Jag hoppas (och tror) verkligen att 2011 kommer bli ett jättebra år! En av mina största önskningar är att få träffa en person som jag tänker på mycket ofta, och som är underbar… Jag har bara träffat den här personen en gång, men jag kan inte sluta tänka på den… Så det hoppas jag ju på. Och så att träffa Nessie mer såklart! By the way, i helgen spelade vi in en ÄGANDE film! Den är så sjukt bra!

PS! Jag tänker inte skriva om att jag det var länge sedan jag skrev, för det blir så långtråkigt då…

Ha re gott, igelkott!

RSS 2.0