90%Angel 10%Devil

Vi har fått så många kommentarer som är nästan likadana, att vi borde börja blogga oftare kan vi det klart vi kan jag tänker blogga mer på denna blogg!!!

Bild från Ed Ruschas utställning på Moderna Museet, kul!!
¨v¨<33
Kramkram

Svar på frågor

Vi har fått några frågor! Och här är svaren:


nåra frågor
1. kan ni blogga lite oftare? :)

2. ni kanske inte har det längre men kan ni ta bort dehära komentaren publiceras när bloggaren har kollat på den grejen? de e fett jobit


3. vem/vilka är era idoler?


hugs

1. Nej, vi bloggar när vi kan och vill. Vi ska väl försöka göra det bättre, men det är andra saker vi måste ända också… Och dessutom har jag sagt att jag ska göra det bättre till hösten! Nu på sommaren är det så mycket annat att göra :P

2. Vi har det för att vi vill titta på kommentarerna innan vi godkänner för att man vill ju inte ha några elaka kommentarer, eller hur?

3. Nessies idol är vad jag vet (och jag vet ganska säkert): KRISTEN STEWART! Och Emma Watson, men inte lika mycket längre. Tror jag. Jag har nog ingen idol, för utom mina fina systrar Ida och Amanda ♥

Kram tillbaka :) //❤Maja❤


Frågestund

Jaa, någon ville ha frågestund, så nu är det bara att fråga på! Tills vi säger stopp ;)


http://yazmina.se/images/2009/frgestund_59447918.jpg

Kommer mer

Hejhopp rabarberknopp!

Det finns en orsak till att jag inte har skrivit på ett tag: jag är på Gotland. Och jag hinner nästan aldrig vara inne här då! Så håll ut, den här bloggen kommer att vara som ny till hösten, JAG LOVAR!

Kramkram // ❤Maja❤

Här är lite bilder, några har jag tagit men de flesta har systerIda tagit:






RSS 2.0